Reklamacje
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady towaru przez 2 lata od jego wydania.
Reklamacje można składać na podstawie:
- Rękojmi (z wyłączeniem przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo).
- Braku zgodności towaru z umową zgodnie z art. 43d i 43e ustawy o prawach konsumenta.
Reklamacje należy składać:
- Pisemnie lub elektronicznie na adres Sprzedawcy.
- Zaleca się, aby zawierały:
- Opis wady oraz okoliczności jej wystąpienia (w tym datę).
- Dane Klienta składającego reklamację.
- Oczekiwane rozwiązanie sprawy (np. wymiana, naprawa, zwrot).
Termin rozpatrzenia reklamacji
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, maksymalnie w ciągu 14 dni. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza uznanie reklamacji za zasadną.
Adresy do reklamacji
Adres pocztowy:
Przedsiębiorstwo Wellton Sp. z o.o.
Jaromierz 101 A
64-225 Kopanica
Polska
Adres e-mail:
online@wellton.pl